Wygodne rachunki



ZAPŁAĆ RACHUNKI SZYBKO, TANIO I BEZPIECZNIE

Za energię elektryczną, gaz, telefon i wielke innych usług zapłacisz w punktach oznaczonych "Wygodne Rachunki". Znajdziesz je w sklepach należących do Społem WSS Śródmieście.

Zalety usługi:
  • Oszczędność czasu Nie musisz odwiedzać urzędu pocztowego ani Banku, wystarczy podać rachunek kasjerowi w najbliższym sklepie oznaczonym znakiem Wygodne Rachunki. Obsługa płatności trwa około 7 sekund co wynika z automatycznego odczytu danych zawartych w kodzie kreskowym rachunku.
  • Oszczędność pieniędzy
    Prowizja za przyjęcie płatności nie przekracza PLN 1,99. Prowizji nie pobiera się od rachunków objętych promocją.
  • Dostępne godziny wpłat
    Możliwość dokonywania płatności w godzinach działania placówek handlowych.
  • Terminowość wpłat
    Pewność, że wpłacone środki zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Wystawcy na czas.
  • Bezbłędna identyfikacja wpłat
    Transakcje bez ryzyka powstania błędów związanych z ręcznym pobieraniem danych.
  • Gwarancja realizacji wpłaty
    Środki wpłacone w punkcie Wygodne Rachunki zostają objęte gwarancją Banku Pekao SA.

Bezpieczeństwo usługi:


Opłacając rachunek w punkcie kasowym oznaczonym znakiem Wygodne Rachunki otrzymujesz paragon potwierdzający dokonanie zapłaty. W tym momencie Twoje pieniądze praktycznie przyjmuje Bank Pekao SA tak jakbyś płacił gotówką przy ladzie kasowej Banku.

Bank Pekao SA gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa systemu w zakresie przesyłania środków, danych w nim zawartych oraz prawidłowego księgowania i identyfikacji każdej wpłaty.

Bank Pekao SA  odpowiada za wyjaśnianie reklamacji związanych z obsługą płatności w sieci Wygodne Rachunki.

Paragon przekazany przez kasjera po dokonaniu wpłaty jest dokumentem, na podstawie którego możesz reklamować ewentualny brak wpłaty. Bank Pekao SA odpowiada za Twoje pieniądze, gwarantuje prawidłowy przekaz środków. Droga przekazu każdej wpłaty w razie jakichkolwiek wątpliwości zgłoszonych przez Płatnika w sieci Wygodne Rachunki będzie szczegółowo zbadana, a reklamacja wyjaśniona w ciągu 5 dni od przyjęcia zgłoszenia. W celu wyjaśnienia reklamacji Płatnik powinien się zgłosić do sklepu, w którym dokonywał wpłaty lub skontaktować się z infolinią Banku.